Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

{Gossip} Nabil Dgn Farah Alya

  • Thursday, February 11, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Huish...giler terkejut sofia pagi-pagi nih biler tengok laman web nih..mane taknye...tengok tajuk pun dah rase bahang weyh...

    Before nih ade jugak dengar citer yang antara Nabil dengan Irma cam ade salah paham sikit...tapi tak kan lah sebab tuh Nabil pusing ke orang lain? Hurmmm...pada sofia adatlah tak gaduh time bercinta nih...tuh lah yang bantu kiter memahami pasangan kiter before kahwin...so dah kahwin nanti...semoga semuanye dah lancar...

    Tapi...ape yang berlaku sebenarnye antara mereka nih..sofia tak pasti la ek...cube korang baca kat sini..untuk citer and gambar-gambar selanjutnye..

    2 comments:

    Redbloodsnow said...

    kalau nabil lepas irma ambik alya nih...mmg stupid ah. sbb irma 6 juta kali lg lawa. zie suke irma...hiksss


    :P

    smiley said...

    Zie : same!!! sangat sokong dengan kenyataan zie tuh...hhehehe