Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Garden in Jusco

  • Wednesday, February 10, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Waaaa...nih yang bagus nih..sambil cuci mate..sambil rehatkan mata jugak....kalo semua supermarket kat Malaysia camnih...memang bagus...sejuk je.....silap-silap aircond pun tak yah pasang...haaaa.....dah jimat dah tuh....


    Siap ade sangkar burung lagi kat situuu....terase cam berade di kawasan desa jer....tapi....seriously...sekarang sofia berada dalam Jusco Melaka yang baru bukak tuh yer...


    Ohhh..bukan nih jer keyyyy....siap ade mini air terjun lagi....dengan ikan-ikan kecil yang comel dan warne-warni taw.....


    Nak terjun masuk dalam kolam nih tak muat...jadi cucur tangan jelah kat air terjun tuh...bolehla tuh...


    See...see....nampak tak ade burung dalam sangkar kat atas tuh? sofia try nak amik...tapi die malu-malu plak nak kuar...agaknye burung jantan tuh kot....

    Tapi comel kannn...sofia rase pasnih kalo nak nyopping...pegi JJ sini lah...agak-agak MS penat...suh die duk kat garden nih...sure tenang nanti...

    Ha....lagi satu...kat JJ nih ade tempat untuk jaga kanak-kanak jugak taw kalo parents nak nyopping sakan...korang boleh letak anak korang kat situu...memang ade orang jaga...tapi sofia takde picture tempat baby sitter tuh...lupe nak amik..hehe

    2 comments:

    Redbloodsnow said...

    uiiii... ade burung ea. ko pi lastik kan fia...hahahaha. giler kijam kan :P

    smiley said...

    Zie : hahah....sofia lastik zie gorengkan nanti eah...haha