Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Ada Apa Dengannya??

  • Tuesday, February 16, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Ntah ape la yang ade...sampai sofia sentiase sangat melekat dengannya??

    Asal cuti je melaka...asal melaka je cuti...

    Ada masa sampai tetiap minggu pegi melaka....

    Sekarang nih lagi la kan..sofia cuti panjang...sure la akan pegi beberapa kali...


    Actually...sofia pun tak tau nak cakap ek...kenape sofia suke ek? Kenape??

    Mungkin...sofia selesa dengan keadaan kat melaka kot...tuh yang buat sofia dengan melaka sungguh akrab gituuuu....


    Selain shopping..kat melaka nih..korang boleh dapat ilmu jugak taw....see...menyelam sambil minum air nih namanye...berjalan sambil menambah ilmu sejarah...wahahaha..

    Sofia memang tak minat bab-bab membaca nih..so..time sofia tengah sekolah lagi...ibu abah sofia suka bawa pegi melaka..asal cuti sekolah je melaka...asal melaka je cuti sekolah...

    Antara tempat yang korang boleh kunjung kat melaka nih kan...Muzium Merah nih...depan muzium nih..ade muzium kapal pulak..belakang muzium merah nih ade kagi muzium....tuh baru kat area bandar hilir je....belum 1 melaka lagi....

    Banyak sangat muzium kat melaka...pastu time sofia buat degree...sofia buat reserach pasal India Chetti...diorang pun ada muzium diorang jugak taw...


    Tuh belum masuk lagi bab-bab haiwan..zoo..taman buaya..taman rama-rama...banyak lagi sebenarnye kat melaka nih...kalo 1-2 hari cuti kat melaka nih...memang tak puas....tak boleh cover untuk pegi semua tempat taw...


    So...pasnih sape yang ingin mencari tempat untuk bercuti...ape lagi...marilah kunjung ke melaka....pusat himpunan sejarah dunia....

    4 comments:

    Redbloodsnow said...

    hahaha..tuh dinamakan roh² kat melaka dok panggil² mai tuh. dats y arrr asal cuti pi melaka. lenkali ubah destinasi tuh yang...

    pi kch lak...hikss :P

    smiley said...

    Zie : hahaha...zie...memang sofia nak pg kuching...tgh kumpul duit nih...

    Stilla said...

    melaka...arrrgghhh tak kesampaian hajat tilla nak g sana..kalau kursus ppaop tu jadi kat melaka gerenti tilla dapat pegi sana...

    pas ni pegi kuching lah lagi ye..=)

    smiley said...

    stilla : hehe....pg la sini....best..tuh la..mmg tgh tggu time yg suai je nk pi kuching nih..nnt blh jumpe stilla ngan zie kan........