Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Takut Nak Pergi Sana Lagi!

  • Wednesday, January 6, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Sebelum nih aku ade citer perkara yang menakutkan telah berlaku time aku pergi makan char kuew teow tuh kan...bagi yang tak tahu, klik sini






    TIme makan nih picture aku takde sebab aku lah photographernye...si Sarah nih dah tok leh nak pegang kamera..tangan dah gigil tak makan dari pagi...

    So..cawan teh limau ais nih pengganti diri aku untuk malam tuh yer..aku minum air nih bersama Char keue teow..kat mana nak dapat menu nih? aku ade citer kat sini



    Sarah nih order mee bandung pulak...pergh...tak nyum okie..aku rase cam makan mee rojak je..hurmm..so far kalo bukan hometown aku..aku tak berani nak order makan mee bandung..muar tuh pun tak semua mee bandung die sedap keyy...

    Pas kitorang makan nih kan...aku dengan Sarah tak tunggu ape dah..nak angkut punggung la kan balik..

    Sedang kami berkedek-kedek berjalan ke kereta..sekali tengok, kereta pulak kene blok...Sarah pun mengeluh arr..camno nak balik nih...

    Nak tak nak kiter kene tunggu gak arr..sedang borak pasal kete di blok..tetibe muncul insan dari belakang menegur kitorang..



    Bile kitorang toleh je..die cakap..

    Saudara Tak Kenal : macam saya kenal la awak nih...
    Aku & Sarah : Ohh ye? Saya tak kenal awak pun..
    Saudara Tak Kenal : Awak macam kawan lama saya la...

    Aku & Sarah : Pulak dahhh...kawan mane? Saya bukan orang sini pun...
    Saudara Tak Kenal : Awak bukan keje sini ke?
    Aku & Sarah : Saya bukan keje sini dan juga bukan tinggal sini..sorry eah...
    Saudara Tak Kenal : Eah, cakap betul2..jangan main2 [sambil muke penuh perasaan supaya aku tak menipu]
    Aku & Sarah : Eah..serius..saya tak tipu awak..
    Saudara Tak Kenal : Okielah kalo cam tuh sape nama awak?

    Aku & Sarah : Ha....takpelah...kitorang nak balik nih..alihkan lah kereta awk nih...
    Saudara Tak Kenal : Boleh, tapi saya nak tahu nama..
    Aku & Sarah : Sorry...saya dah tunang..
    Saudara Tak Kenal : Tapi...takkan tak boleh?
    Aku & Sarah : Saya takut tunang saya ade masalah nanti...sorry sangat yer...

    Bile aku cakap dah tunang..barulah die nak lepaskan kitorang and kasi kuarkan kereta die...takut woo...aku ngan Sarah takut die sembur jampi-jampi je...lame gak tuh die tahan...

    p/s : to saudara tak kenal..sorry la ye...saya dah ade Mr Syukri..berkawan tak salah..tapi bukan dengan situasi macam nih...

    11 comments:

    Nikel Khor said...

    dare dare to face it...dare not fear..

    Nikel Khor

    smiley said...

    Nikel Khor : hahaha...i dont want to face it..

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    jgn jgn penyamun.. nasib baik ajak kawan. kalau sorang2 .. huh

    Didi Nadhirah said...

    takutnya

    smiley said...

    Mr J : hahaha..tau tak pe...takut giler...

    smiley said...

    Didi Nadhirah : serious takut sangat time tuh..huhu..serik nak makan sane lagi dah

    Kaseh NazLieza said...

    hmmm..next time hati2 ea cyg..

    Kaseh NazLieza said...

    zmn skg ni mcm2 org yg berperangai pelik2..

    smiley said...

    Kaseh Nazlieza : hehe..baiklah kak...akan lbh hati2 lps nih..

    betul tuh...mmg ramai giler org pelik skg nih....haih~~~

    Kaseh NazLieza said...

    bguss...adik yg mndgr kata ea.mse tu g mkn ktner dik?

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hehehe...tq..makan kat bangsar food court..dekat dgn bangsar village