Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Seronok..Bile Ade Teman

  • Tuesday, January 26, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Minggu lepas..Mr Syukri ikut sofia balik KL...

    Haih~~ kalo tetiap minggu macam nih kan seronok nak balik KL...hehehe...



    Tapi bukan saje-saje die teman nih...ade sebab musababnyer jugak nih....



    Mr Syukri datang KL time nih sebab nak cari barang...barang ape...tuh nanti sofi citer yer...



    Tapi...ape pun...kalo tetiap minggu la camnih...balik KL ade peneman nih....haih~~

    Seronoknye kepalang~~~



    Huhu...biler tengok orang lain pergi kerja ade yang berhantar beramik...waaa....jeles taw tengok....Huhuhuhu



    :(

    4 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    kire membalas dendam la ni...aku pon ader pakwe jg la...hehehehe

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hahaha...a'aa..sesi membalas nih...hehe..ala..akaknyer pakwe blh 24 jam jumpe...huhuhu saya tak...

    :(

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    hu.. naik syok plak Mr J baca Blog smiley. macam tak sabar nak kawin nih. haha. tapi Mr J lama lagi rasa -rasa 6tahun lagi kot, tgh mengatur startegi. hurmm. best kan kawin2. mlm ada peneman , seronok ada tmpat manje2,siang ada org masak , makan makanan yg dimasak isteri bersama... huhr.... best best.

    smiley said...

    Mr J : hahahahaha....amboi2...gatal eah...ha..dah patut kahwin dah tuh..tak yah tunggu 6 tahun..i-allah..tak lama lagi la tuh...hehe..