Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sape Nak Ni?

  • Tuesday, January 12, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Ha...aku ade bende nak let go nih...

    Nih semua angkara beli tak nak cakap..tak nak tanyer..penyudahnye..dalam satu masa ade dua citer..

    Haziq beli yang original..aku beli cetak rompaknyer...tapi serious clear giler cetak rompak..malah..adik aku lagi suke tengok yang cetak rompak dari yang die belinye...

    Tapi...nak buat pe banyak-banyak..ko nak tengok..gune 1 je pun kan..umah kiter nih ade 1 TV..1 je player dvd..

    Oleh sebab itu..aku nak let go yang aku punyer..yang original tuh..adik aku tak kasi jual arr..sebab tuh first time die beli dvd original..die sayang...



    Nih cover untuk yang original punyer...





    Bahagian dalamnye pulak camnih...ala....cover je cantik..ngan gune hard cover..tuh yang buat mahal..dahla cume ade dua dvd jer...hish...rugi...rugi....

    cube tengok yang aku beli nih...lagi best la...dvd ade 5 ke 6..tak ingat..pastuh kualiti die sangat best.....



    Cover plastik je pun....tapi......



    Ha...tengok...banyak tak dvd die? banyak......kualiti memang sama dengan original...memang puas hati giler punyer biler tengok...

    So...ade sape nak tak? aku jual rm15 je untuk semua dvd supernatural season 4 nih...

    Kalo original rm30 taw..pastuh 2 je dvd die...rugi.....

    10 comments:

    Goldman said...

    Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi saya di goldman999.9@hotmail.com.

    Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

    Terima kasih.

    smiley said...

    Goldman : waaaaaaaa.....biar betul lagi murah? kalo habib..die mahal sebab major pakai berlian kan? bis kalo goldman pun jual berlian ke?

    Redbloodsnow said...

    nasib baik x giler citer supernatural. kalao tidakkk..KOMPOM REMBAT..hehe

    smiley said...

    Zie : ala zie....nape tak minat...hehehe...rugi taw zie tak minat...syokkk giler citer nih

    Yanmie said...

    salam..ngee nak komen apa pun dh lupa sbb tengok 1st entry tu pomot pasal emas jongkong..hehehe


    www.yanmieonline.com

    smiley said...

    Yanmie : hehe...takpe...ckp hai pun boleh...hehe

    Goldman said...

    Harga Habib RM 146 untuk setiap gram emas tulen.

    Harga kami jauh lebih rendah.

    Terima kasih.

    Kaseh NazLieza said...

    wah semangat btol siap beli dvd tu..

    Kaseh NazLieza said...

    klu akk bminat dvd tu siap dgn pnghntaran ker?

    reply kt blog akk ea..

    smiley said...

    Kaseh Nazlieza : okie...nnt saya reply kat blog akak...