Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Peristiwa Memalukan..

  • Saturday, January 9, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Ohhh..malunyer....







    Aku teringat dulu-dulu zaman aku sekolah rendah..ayahanda atau bonda kalo kereta kene servis..sure die akan harung keter sape ntah..kasi memudahkan diorang nak ke hulu ke hilir la kan...lagipun ari-ari keje...anak-anak sekolah...nak angkut anak sekolah sane sini..perlu gune keter wooo..

    Yang peritnye tuh...bile ayahanda ke bonda tukar keter..kitorang anak-anak tak tau pun diorang tukar...

    Jadik...biler diorang tetibe tukar keter tuh..and bile diorang datang amik kitorang kat sekolah...kitorang tak tahu tuh diorang...korang rase ape jadi?

    Nak dijadikan citer...time tuh aku balik sekolah..tunggulah bonda tercinta nih datang amik...biler dah nampak keter bonda dari jauh tuh..aku punyerlah seronok..jadi berebut-rebut..belari-larilah kejar nak ke keter bonda...

    And aku pun masuk ke la dalam keter cam biase....bile masuk keter tuh..aku punyelah tanye...Ibu...sape nih? anak sape nih? punyerlah bertalu-talu aku tanyer..sekali tengok tempat driver tuh..mak aiiiii....

    Orang lain seyh...aku pun tak kenal sape...maybe makcik tu pun amik anak die kat sekolah tuh...dengam muke yang sangat2 menebal time tuh..aku kene jugak lah turunkan...makcik tuh pun terkejut tengok tetibe ade orang asing masuk dalam keter die...

    Malu siuttt....malu giler time turun keter tuh...malu cam patung dalam gambar tuh lah...yang separuh bogel tapi ditayankan dikhalayak ramai...haha

    Aiiii....nasibla zaman dulu xde musim-musim orang culik-culik budak nih..kalo tak..sure aku seperti ayam yang terkene jerat pemburu kan....hish...minta dijauhkan..




    So...moralnye kawan-kawan..tengoklah no flat tuh dulu before kiter naik yer...sila pastikan betul-betul tuh keter yang sepatutnye....

    7 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    pernah terjadi kat aku, aku kes motosikal, lepas beli rokok kat kedai aku siap boleh duduk atas motosikal prg , siap boleh lepak kejap sambil hisap rokok sampailah satu brader tegur.. "bro , ini moto gua bro.." erk... malu siott.

    smiley said...

    Mr J : ohh yeke...huhu...rase malu giler kan kene camtuh...hehehe..rase nk sorok muke dalam guni je kan...

    Kaseh NazLieza said...

    alahai...siannyer uols...nsib baikla xpenah tjadi kt sye..

    Kaseh NazLieza said...

    lepas ni mesti bhati2 k uols..kang termalu lak lg..

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : huhu...memang malu kak..huhuhu

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : huhu...arap2 takde jadi lagi kes macam nih dah..malu..malu saya...

    Yanmie said...

    hahhaha...adoii nasib baik time skolah..cuba time sekarang nie..nggee~~

    www.yanmieonline.com