Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Perempuan sanggup berhabis untuk cantik?

  • Thursday, January 28, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels:
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D





                                         Gambar sekadar hiasan..

    Dalam sebulan, berapa agaknya ek orang pempuan ni habiskan duit dorang untuk penjagaan kesihatan dan kecantikan mereka? suku @ half @ sebahagian besar daripada pendapatannya? Tapi MS yakin stiap wanita mesti berbeza.





    Ada segelintir wanita terlalu berjimat dan boleh dikatakan berkira dalam soal ini.Tapi jauh disudut hati mereka,sama seperti orang lain ingin tampil sihat anggun dan cun melecun (ape kehelnye) :) .. Namun mereka hanya sekadar berpuas hati dengan penjagaan kesihatan yang sedia diamalkan..





    Ada juga wanita yang sanggup berhabis wang semata-mata untuk kecantikan sehingga sanggup mengikat perut atau sebagainya.. Jadi renung-renungkanla wahai wanita di di luar sana.. Anda di posisi yang mana ;) v>

    7 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    akk posisi membeli biler perlu..i mean klu brg tu dh hbz bru beli...heheheh

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hehehe...saya bile dah kene penyakit yang satu tuh...dah tak kire perlu ke tak..hehe

    smiley said...

    Eah...Mr Syukri...awak post pic tuh...bukan semua barang saya ea...yang perfume berderet tuh awak punye...bukan sofia punye...so maknanyer...laki pun same ea.....eeeeeeeeee....

    nasazfrog... said...

    MAJORITY RAMAI YANG BERHABIS KERANA NAK CANTIK,,, KAN KAN KAN,, SEBENARNYA DORANG JUST NAK KAN DIRI DLM KEADAAN YANG SELESA DAN BERKEYAKINAN.. :)

    smiley said...

    nasazfrog : yer...sangat betul tuh...agar lbh yakin biler bhadapan dengan org ramai...kan kan..

    Redbloodsnow said...

    MS, belanje utk pjagaan kcantikkan zie mmg cecah RM200 sebulan. tuh lom include vitamin mamin mimin bagai...hahaha


    :P

    smiley said...

    Zie : huhuhu sokong sesangat tuh...haih...arap semua laki kat sane paham yer...lagipun nih untuk die gak kan...hehe