Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Oh..Perut..

  • Saturday, January 30, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Sofia sebenarnyer memang ade masalah dengan perut..nak masukkan isi masalah...nak kuarkan isi pun masalah taw....huhuhu...

    Sofia sangat-sangat suke makan makanan pedas..perkara penting dalam menu sofia...mesti ade cili padi...tuh memang wajib...

    Doktor pun dah beri amaran untuk mengurangkan pedas..sebolehnye jangan amik...tapi sofia tak boleh...kalo tak pedas..nanti takde selere nak makan...

    Sofia cube kurangkan pedas..tapi nahiiii.....tak boleh....sampailah sekarang nih...


    Sekarang nih tahap perut sofia..makan satu sudu jer pun..perut nih dah sangat-sangat pedih taw....serious pedih korang...huhu...kire kalo makan malam tuh sofia makan pedas...pastuh...sampai 5 pagi tak boleh tido...sakit perut punyer pasal....

    Dah macam nih..perut sofia bukan jenis senang nak membuang...so sebab tuh lah sofia amik teh nih...teh daun-daun...bagi melawaskan perut sofia yang tak lawas-lawas nih...

    Bagilah buah banana ke papaya...tak jalan langsung...

    Tapi..dah minum teh nih..alhamdulillah...senang la sikit..lawas lah sikit perut nih...

    6 comments:

    ░♥si lampu neon♥░ said...

    nama teh tu ape? kongsi ler ;)

    smiley said...

    si lampu neon : air teh orang kampung...hehe..luper pulak nak bagitau nama teh tuh...sowi yer

    Redbloodsnow said...

    alahaiii sofia. paham zie ngan masalah perut fia tuh sbb zie pun ada masalah yg sama :( kite same arr fia, suke mkn yg pedas². cili padi mmg main ratah mcm tuh jek..kehkehkeh

    but now...cannot woooo. perut jd sakit giler pas mkn benda pedas :( dn zie pun dh di sahkan buasir...cisss. wat malu jek kene buasir kan...hahahahaha

    so if sofia x nk jd mcm zie si buasir (wakakaka :P) sile berpantang dr mkn pedas taw :P

    smiley said...

    Zie : huhuhu...tau xpe zie...pedas memang pembuka selere...

    ha....betul ke? sofia cume kene ulser perut skg nih...sebab tuh doc suh kurgkan pedas..huhu...kalo kene buasir tuh takut tuh zie..huhu..

    mari kiter same2 pantang untuk kesihatan akan dtg...hahaha

    Kaseh NazLieza said...

    sofia..jgn ikutkan hati...nti melekat penyakit nti...sofia kne kurangkan mkn pedas k..cuba pelan2...

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : baik kak....saya mencube untuk kurng..huhu tak mao sakit...