Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Madu Noraniza Idris

  • Wednesday, January 6, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader,
    please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Kalo nak tahu, inilah Mastura..bekas madu Noraniza Idris..Nak tahu ape yang terjadi? Jom baca ceritanye...


    KUALA LUMPUR - Akibat didera mental dan fizikal selain dakwaan diliwat, bekas madu kepada penyanyi etnik kreatif, Noraniza Idris nekad memfailkan permohonan fasakh terhadap suaminya, seorang ahli politik dan perniagaan bergelar Datuk di Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam.

    Lebih mengejutkan apabila Mastura Bakar, 24, mendakwa dia hanya mengetahui dirinya isteri keempat kepada Datuk Muhamad Mustafa Idrus, 54, hanya selepas melahirkan anak sulung.

    Suaminya itu kemudian mengaku bahawa dia telah berkahwin dengan Noraniza dan dua wanita lain.

    Malah, ibu muda kepada tiga orang anak perempuan berumur dua hingga lima tahun itu turut mendakwa Muhamad Mustafa seorang yang gemar berfoya-foya dan pernah memiliki lebih 10 orang teman wanita yang ditiduri dalam satu-satu masa walaupun telah beristeri empat.

    Mastura selaku plaintif berkata demikian semasa memberi keterangan dalam perbicaraan kes permohonan fasakh terhadap lelaki berasal dari Tasek Gelugor, Pulau Pinang itu yang difailkan menerusi peguam syarie, Roslizam Rahim pada April tahun lalu.

    Muhamad Mustafa yang menceburi perniagaan dalam bidang pembinaan tidak hadir ke mahkamah dan diwakili oleh peguam syarie, Zaidi Ibrahim.

    Sumber oleh : Kosmo

    9 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    nauzubillah...simpangla dpt suami mcm ni...

    Kaseh NazLieza said...

    mudah2 mudahan kita djauhkan dr nasib spt ini..

    smiley said...

    kaseh nazlieza : betul2...takut sangat kan

    Gadis n Frank said...

    semoga makhluk2 spesis Datuk tu cepat pupus....tolongla pupus...

    smiley said...

    Gadis n Frank : hehehe..bile Datuk pupus..Tan Sri pulak naik tak..hehe

    Didi Nadhirah said...

    datuk oh datul

    Yanmie said...

    owh..klu x selak page nie x tau pasal kes nie..huhuhu...datuk..datuk..bawa2 ler bertaubat..

    smiley said...

    Yanmie : tau tak pe kak...buruk..hodoh tul perangai...ntah macam mana blh dapat datuk tuh

    AKU said...

    salam...2la...dunia akhir zaman...mcm2benda pelik berlaku...maksiat berleluasa...manusia dah x ingat TUHAN...