Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lembap!!

  • Sunday, January 17, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Ha....korang perasan tak ari Sabtu internet connection memang hampeh...tapi tak tau la kalo korang nyer okie...

    Akunyer memang hampeh seyh....giler hampeh!!! Geram...Geram!!!



    Sebab tuhlah aku tak dapat nak update sangat-sangat ari Sabtu...bukan lupe janji aku yang nak update banyak-banyak hujung minggu nih....

    Tapi memang tak leh..nak tunggu satu gambar tuh siap upload...ya allah!! 2-3 jam...tuh 1 gambar jer..korang bayangkanlah kalo 2-3 gambar...camner tuh??

    Hurmmmm..biler naik kerje Isnin nih pun...aku masih ade keje nak kene siapkan...mengejar dateline yang tak lama lagi menyusul...

    So, sekali lagi la korang...aku minta maaf sangat yer...tapi aku tetap cube untuk update...

    Update tetap update...cume tak banyak la sehari tuh...sorry eah geng...bukan sengaja taw......

    7 comments:

    ijad said...

    apa khabar sekarang..

    smiley said...

    ijad : baik alhamdulillah

    Kaseh NazLieza said...

    yup..sama la dgn akk dik..mmg upload pic berejam...

    Kaseh NazLieza said...

    hrni ym pulak yg mengong...aduh2..

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : huh~~~ nampak gaya cam internet kat malaysia makin teruk nih kak...

    waaa...kalo ym pun jadi mangsa...memang nak kene arr connection tuh

    Redbloodsnow said...

    zie lg best sofia. hariiii hariii kooo line tenet nih lembap tahap super. tuh yg terbantut jd blogger tegar..sobsobsob. terpaksa khatam blog uols² secara pukal...hehehe


    :P

    smiley said...

    Zie : ha.....tense kannnn...rase nak pijak2 jer connection tuh...