Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kesabaran Menanti

  • Thursday, January 28, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Kalo korang selalu kunjung Triplesmiley nih..korang mesti perasan kan..kadang-kadang cara penulisan dan bahasa yang digunakan agak lain...

    Bagi yang tak tahu...Sofia sekarang masih lagi di Zon Merah...so..sofia minta tolong Mr Syukri(atau die lebih senang bahasakan diri die MS..) untuk updatekan Triplesmiley nih...agar ia tak lah bersarang dengan rumput-rampai nanti kan...

    So..korang pun..biler masuk sini...sentiaselah nampak ianya berupdate...



    Huhuhu...sian MS kerana terpakse layan kerenah sofia...tapi the good thing is..he learn something also by doing this...

    Kalo tak...ya allah...punyela rajin die nak ngadap laptop...bukak memang bukak...tapi bab-bab buat blog nih..memang die tak minat...sebab kene tulis ngan karang ayat...tuh memang die tak gemar...

    Tapi...sebab sofia...die menggagahi dirinye untuk ke alam blogging nih...sabar kan die...

    Hehehe...thanx a lot dear!!

    2 comments:

    Redbloodsnow said...

    waaa...best ape syuk nk tlg updatekan. indahnya kalau dillah pun mcm tuh gak...hikhik. envy u sofia :P lalalala

    smiley said...

    Zie : hehehe...zie try la pujuk dillah..bagitau segala keseronokan berblogging nih...hehe