Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kemalangan

  • Friday, January 29, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D








    Okei MS sambung lagi mengenai kemalangan, kemalangan biasanya dikait rapat dengan kecuain, kadang-kadang disebabkan kecuaian orang lain, kita pulak terjebak. Misalnya disundul dari belakang la, di hempitla & sebagainya.. Ok siapa ada pengalaman accident disebabkan kecuain orang lain sila angkat tangan hehe memain je, mcm cikgu pulak..


     




    Gambarajah di atas menunjukan tentang di sundul dan menonjul. Kesiankan, disebabkan kecuaian orang lain, member MS ni menerima nasib sebegini, depan belakang pulak tu.. Oh ye lupa pulak nak cerita tentang member MS yang meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya, semalam tak sempat nak cite coz da nak kuar.. Ok dipendekan cerita yang sedihnya dia pergi meninggalkan isteri yang sedang sarat mengandung anak pertama, tgh tgu hari je tu.. Sedihkan kengkawan.. Jadi marila kita doakan agar yang pergi dicucuri rahmat, dan kpd isterinya akan terus cekal dan tabah Amin...

    3 comments:

    smiley said...

    kemalangan tak berbau...

    Redbloodsnow said...

    OMG!!! Nasib baik ko xde pape syuk oiii. Teruk gak ek kemek tuh...xpe² leh claim insurance,,,heee

    smiley said...

    Zie : keter kemek blh claim...tapi kalo anggota badan kemek...aiyoooo..mane mau claimed tuh? huhu...minta dijauhkan dengan segala kemalangan mcam nih...amin~~