Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kami Sayang Kamu

  • Monday, January 4, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Yang berbaju pink nih adalah bonda saya...beliau lah yang melahirkan saya..



    Bukan seorang yang beliau telah lahirkan..tapi enam orang...tuh tak termasuk yang gugur...kalo tak dah 10 adik-beradik aku ek....

    sepuluh? fuh~~ ramai giler wooo adik beradik...tak dapat bayang dalam umah tuh 10 orang dengan macam-macam gelagat



    Eah Iqa....ibu bukan lahirkan Iqa sorang je eah...

    Dah mule dah..Chibby memang pantang tengok Iqa berkepit dengan ibu...sure hatinye tak puas ati..



    Bile tak berpuas hati...Chibby pun ape lagi...die pun nak jugak berkepit dengan ibu....Ibu pun sayangn Chibby jugak la...

    Iqa : adik memang..si manje..

    Seterusnye, berlaku agenda-agenda smackdown antara Iqa dengan Chibby..



    Nih die si manjenye...sangat manje..tapi tak nak orang luar tahu die seorang yang manje..hurmmm camne tuh nak buat ek?

    4 comments:

    Kaseh NazLieza said...

    seronok ader adk beradik rmai ni kan...

    Kaseh NazLieza said...

    sy just ader 2 org adk beradik jer taw..huhu

    smiley said...

    kaseh nazlieza : hahaha..mau taknye..masing-masing dgn gelagat masing-masing...pening kepala sampai

    smiley said...

    kaseh nazlieza : yeke...takpe2 kak..nanti akk ade ramai anak..tgkla gelagat diorang...macam2..