Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

He Got Scandal??

  • Monday, January 25, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    U all....hish...memang arr laki nih tak boleh nak percaya 100% la kan orang kate...

    Even sayang camner pun...kene gak letak 1-5% untuk tidak percayakan pasangan korang tuh taw...

    Tapi..aku sendiri memang percaya Mr Syukri 100%..melainkan...aku ade dengar any bad-bad things from somewhere..then ask him....so..untuk aku..tuh cara aku untuk rase kurang curiga...

    Satu cara aku...aku tak suke kongkong Mr Syukri...buatlah ape yang die nak..sebab aku yakin..die akan jujur..pada kami..even perit camana pun kebenaran tuh...tetap kena bagitau sendiri..sebelum..dengar dari mulut orang lain...



    So....nak tahu camne pasangan korang nih ade tanda skandal tak?? Jom kiter check...jom...

    Boypren korang bagi korang hadiah taw...tapi...kat hadiah tuh..die tulis nama salah...aduh!!! nama pun kekasih..nama kekasih pun tak kan tak tau kot...ha..kalo nih penah jadi...sah lah tuh...hadiah tuh sebenarnyer untuk orang lain...

    Tengah borak-borak...tetibe boypren korang tuh tersasul panggil korang dengan nama lain...banyak kali pulak tuh tersasul...hish..kalo sofia la kan...nih dah tahap dasat nih..melampau nih...nak kene peng..peng!!! nih

    Hurmmmm...kalo korang merajuk..die tak pujuk...oppsss..tang nih..tak semestinye la kan pasangan korang tuh ade skandal lain tapi kot-kot mane la tau sebenarnye die memang tak reti pujuk....hehehhe...tang nih merujuk pada sofia...huhu...cian Mr Syukri...Sofia tak reti pujuk die sangat...korang ade care tak camne nak ajar Sofia nih jadik pemujuk...tapi Mr Syukri plak pandai pujuk...

    Hurmm...ade yang kate...kalo laki nih asyik la citer yang laki nih memang dibolehkan kahwin 4 la..ape la..itulah inilah..kelebihan laki nih kan...tapi...bile bab-bab agama yang lain..liat sangat nak buat....hurm...tok sah lah korang nak yakin ngan orang camnih...sebab pada sofia..hish dah macam ade pasang niat je nak kahwin banyak.....





    So...u all...dah check belum? Ade tak tanda kat boypren korang?

    Dari A sampai Z...memang tanda semua nih takde pada Mr Syukri...syukur alhamdulillah....Mr Syukri memang seorang yang baik...sofia rase bertuah sangat dapat laki cam die...heheheehe...

    To Mr Syukri, awak jangan nak kembang yer....

    4 comments:

    smiley said...

    eh nape x blh bc ea entry kali ni

    smiley said...

    .

    Kaseh NazLieza said...

    utk mngubati luka biler dkhianati...bfikir pd fitrah alam...kbahagiaan dunia ini hnya smntra...yg akhirat jg kebahagiaan yg hakiki...

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : so..maknenye..kalo tak nak kene camnih..jangan buat perkara nih...betul x kak?