Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

First Day 2010

  • Monday, January 4, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Nih merupakan perubahan pertama yang aku try..








    Aku yang dulu lebih kepada ala-ala lelaki..



    Kini aku nak try ala-ala femini pulak...okie tak ek?



    Eah, nih tak bermakna aku tak pakai jeans pulak yer...still pakai...



    Cume..maybe untuk certain places..aku akan pakai dress macam nih...

    Kain dress nih sejuk...sedap sangat pakai..even pakai 2 lapis dengan inner...

    Ade sesape yang berminat dengan dress macam nih? nak aku tolong cari kan ke?hehe

    8 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    cantik dan nampak anggun , perubahan yang baik..

    smiley said...

    mr j : ohh ye? thank u..thank u..hehe..minta la gf mr j pakai macam nih juga ;P

    . d [ i ] y [ a ] . said...

    oi sop ! ok .. crkkn ak dress cenggini .. but ak nk yg singkat sket .. paras lutot .. ok ? u noe me kn ..
    duk 3 quater je ak . nk try skali ksk angin masok !! wakakaka ..

    smiley said...

    diya : hahaha....okie sangat...yerlah..ade weyh yg paras lutut...aku penah nampak..cantik gak..try..ar..

    Kaseh NazLieza said...

    cantik...nampak ayu n manis...

    Kaseh NazLieza said...

    sy mmg dh lme tringin nk pkai dress2 gini...blh tlg crikan...blh tlg blikan skali x?harga bape?

    smiley said...

    kaseh nazlieza : hehehe..tqtq...saje je try2..

    smiley said...

    kaseh nazlieza : i-allah boleh2..saya akan try tengok2 kan...nanti ade saya akan bagitau akak yer :)