Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Did You Know..

  • Friday, January 8, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Biler perempuan merajuk je...si lelaki akan datang memujuk dengan membawa bunga ros...sebagai tanda minta maaf la kononnye tuh...

    Kalo Mr Syukri la yang bagi ros time die pujuk aku...lagi tak jalan adelah...haha...aku bukan peminat bunga yer...tuh la masalahnye...perempuan lain cukup cintan kalo nampak bunga..cair cam lilin yang kene api..tapi aku tak leh dowh...baik bagi aku makanan..hehe...



    Tapi kan Mr Syukri pernah bagi aku bunga..tuhla first time die bagi bunga yer...time tuh aku konvo..die beli bunga nih..ape aku rase ek time tuh?

    Hurmmm..okie la kot..sebab keliling aku semua pegang bunga ngan teddy bear time tuh..so taklah malu sangat..hehe..hilang macho la...hahaha



    Bile dapat bunga-bunga nih...korang tau tak ape maknenye untuk warna-warna die tuh? Jangan main happy je bile dapat..tapi sebenarnye ade makna tersirat..tapi korang pulak seronok...malu jer kan...

    Meh sini aku bagitau makna-makna warna die..so biler korang dapat warne bunga tuh..tak lah berlaku salah paham yer...

    Memanglah semua warna berkaitan dengan kasih sayang..tapi..sayang tuh kiter boleh divide kan untuk family..member..ngan boyfriend ke suami kan? ha..tuh la bezanye ikut warna...

    Kalo biase yang kiter tengok tuh warna merah...boyfriend bagi girlfriend ros merah...rasenye kiter dah boleh agak la kan makne die...

    Ros Merah tuh maknenye...pasangan korang betul-betul sayang dan cintakan korang sepenuh jiwa dan raga...dan bermakna si dia mahukan korang tuh menjadi teman hidupnye selamanye...selamanye bersama korang...



    Kalo ada orang bagi korang ros kuning nih..ha jangan pulak korang loncat kegembiraan sebab boyfriend korang bagi ros....ha..ade makne nih taw....

    Ros Kuning nih makne die...boyfriend korang tuh sebenarnye hanya nakkan korang tuh jadi member die je selamanye...bukan pasangan hidup die yer...

    Hish..nasib baiklah aku tak penah dapat kuning-kuning nih...tapi kalo bunga tahi ayam kuning kan.....



    Well..nama pun putih kan...mestilah baik-baik sesuci warnenye gituuu maknenye kan....

    Nih kalo boyfriend korang bagi ros Putih nih...wahhh...syokkkkk...sebab makne die..sayang dan cinta die untuk korang memang suci bersih sejati lagi...dah kalo camtuh..sure la die sayang giler-giler kan...jiwa dan raga punyer..

    Kalo aku..aku lagi suke Putih nih..cam lagi berganda-ganda pulak sayang die tuh kan....

    Eah..kalo combine merah ngan putih...camne?

    Cube korang amik water color..amik merah pastuh campur kan dengan warna putih...apee hasilnye korang dapat?

    Sure lah jadi cam ala-ala ke pink kan??? Sape kate takde ros warne pink? Adelah...cube try pergi Cameron...semua color ade taw...biru pun ade...

    Ros Pink nih pun ade makne taw...makne die..boyfriend korang tuh sebenarnye dah lama suke kan korang...tapi selama nih die senyap je..dan dirahsiakan...malah..korang tuh merupakan first lover dielah...kire cam gadis idaman die salama nih...

    Hehehe...okie..sekarang aku tahu dah warne ape paling sesuai Mr Syukri bagi...warne Pink...sebabnye...dalam handphone die..die set nama aku pada...

    ....


    ...

    ..

    .


    Gadis Idaman...

    7 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    romantik.. kalau perempuan merajuk memanjang i malas nak pujuk dah,.... lepas i tak contac berminggu ha.... perempuan yg pujuk balik,.. puas hati ku heheh

    smiley said...

    Mr J : heeeeeeeee....kejamnye..ala..ape salahnye pujuk je..ati pmpuan..keras-keras camne pun..kalo laki pandai pujuk cair taw..cume makan masa pendek ke panjang je...

    Kaseh NazLieza said...

    wah...gadis idaman ea...romentiknyer..

    Kaseh NazLieza said...

    berbeza dgn akk...akk sgtla suke bunga..hehehe

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hehehe...arap2 romantik tuh kekal la untuk kami..haha

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    smiley , hihihi dah nak majuk memajang , sampai habis ayat bunga bunga aku google untk pujuk... last2 offkan hp dan tido.

    *kurang juga suka bunga, suka makanan je. hehe

    smiley said...

    mr j : hehehe...last..last orang yang merajuk tuh pujuk mr j balik ek..hehe