Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Dataran Merdeka Sunyi?

  • Wednesday, January 13, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Kalo aku cakap Dataran Merdeka nih sunyi..korang percaya tak?

    Tak percaya ke?..jom..jom aku tunjuk gambar sekali...









    Alamak..parkinson pulak tangan nih..



    Hishhh..geram pulak...asyik parkinson je



    Spot light yang menerangi dataran merdeka..kalo tak...aku rase..banyak perkara berlaku gelap-gelap nih weyh...



    Pandangan sisi di dataran merdeka



    Bagi blogger yang hampir 24 jam ngadap pc tuh...ape kater tengok rumput yang hijau nih...bagus untuk merehatkan mata kornag taw...



    Yang bertanggungjawab bersama aku membuktikan sunyinye Dataran Merdeka adalah...Cik Sarah..


    Weyh...aku pergi nih ari isnin malam selase weyh...sebab tuh la sunyi...hahaha

    cube korang tengok malam minggu....selagi tak subuh...selagi tuh la ramai orang taw...

    6 comments:

    Redbloodsnow said...

    nice view ek time mlm kat padang tuh kan

    smiley said...

    Zie : yer...sangat tenang kan..dahla sunyi je..hehe

    Kaseh NazLieza said...

    amboi rajinnyer ank2 dara ni g dataran merdeka

    Kaseh NazLieza said...

    mlm2 g sne wat apa dik?

    smiley said...

    Kaseh Nazlieza : hehe...saje2 jer...nk segarkan minda hehehe

    nn said...

    lol. ingatkan nape la tetibe sunyi :P