Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Both Of Us Get It

  • Monday, January 11, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Hahaha...konon cume nak jenjalan je..hehe..tapi lain pulak jadinyer...

    Eah..takpelah...rase cam lama tak terapi kat muar...okie la tuh kan...kali nih..hasilnyer..aku dapat satu...Mr Syukri pun dapat satu..fair and square yer...









    Mr Syukri punyer perfume nih..betul tak aku cakap cam lipstick?nak spray die kene putar-putar die nyer body je...





    Aku pulak pilih handbag..kali nih aku pilih nak yang kecik pulak..sebelum nih aku suke yang besar gedabak..sekarang nih beli yang kecik..cute mute pulak la...



    Setelah dibelek..di putar..oleh Mr Syukri...Mr Syukri suh aku amik warna putih...senang masuk ngan semua color..aku nak merah metallic..tapi yang merah tuh kecik sangat la..aku rase muat purse aku jer...

    Hurmm...aku suke sangat handbag nih..jenis handbag nih aku belum ade...hehe



    Tersenyum lebar memasing...masing-masing dah dapat terapi memasing..ape taknyer...haha...

    Tapi biler sampai umah je...haih...sakit balik arr tekak...huhu...

    Cepat-cepat cali ubat uncle sensei lor...

    7 comments:

    Redbloodsnow said...

    a'ah lerr yang oiii. cam lipstik je botol perfume tuh. klo org x taw..mahupun org salah sangka kat ur bf tuh..hahaha :P

    packing perfume skrg mmg unik n cantik² je kan. sgttt best d buat koleksi :)

    smiley said...

    Zie : hahaha..memang..nak2 biler die pose camtuh...saje je buat gimik nnati..hehe..itulah..baik perfume mahal ke murah...botol diorg semua unik2...hehe

    Yanmie said...

    kita lak suka handbeg besar gedabak sejak dh ada anak nie..hehe..leh muat brg2 diorg...hahaha

    smiley said...

    Yanmie : yerla...bile dh ade anak..terpakse kongsi hbag dgn anak kan..brg diorg je dah lbh dr brg kiter ek..hehe

    Kaseh NazLieza said...

    wah...terapi terbaek ni..

    Kaseh NazLieza said...

    akk pon kne kuar cri terapi la...=)

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hehehehehehe...terbaik untuk kiter org pmpuan kan kak....

    hehe..tapi akak nak kuar tuh jgn lupe bawa baby yer...hehe..die pun nak terapi jugak