Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Arghhh sakitnye....

  • Wednesday, January 27, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels:
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Gambar sekadar hiasan hehe..Pinjam gambar Chibby ni taw...

    Arini MS 1 ari suntuk tidur huhu.. Nak tau sbb apa? MS p cabut gigi pagi tadi, fuh sakit x ingat, time mencabutnye ok lagi coz masih ade bius, bila dah habis bius barula bedenyut2 arghhh..Nasib baik DR bekalkan ubat penahan sakit, bila dah makan ubat mata pun naik ngantuk, tu yang MS bantai tidur je seharian ni, so tak dapatla MS mencelah n menyebuk di blog CS ni.. Sori ye boss hehe i MC harini..

    2 comments:

    lily lotus said...

    aduh..I can feel ur pain..huhu

    smiley said...

    lily lotus : hhehe...a'aa MS sangat pengsan semalam...hehe