Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Apa Menu Anda Harini?

  • Thursday, January 28, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D





    Emm jap je da pukul 1.. Patut la perut ni da berbunyi,, tekak ni rasa macam nak makan macD hehe tapi gigi tak mengizinkan.. Apa bubur macD? Emm MS tak berapa gemar la bubur tu.. Tak mengapa MS da mintak tolong Bonda masakan bubur harini untuk MS hehe CS jangan jelous ;)






    Emm tengahari yang panas ni bestnya kalau dapat minum ABC kan, tapi MS masih tak boleh minum yang sejuk-sejuk bangat coz masih milu-milu lagi garham ni.. Sabau aje la..Tengok gambar pun jadila..



    Ha ni dia menu MS dah terhidang, anda semua apa tunggu lagi?? Tak reti-reti nak lunch? dah pukul berapa ni? kerja-kerja juga , tapi jangan lupa makan dan kesihatan kita.. Jemput makan ye kawan-kawan.. ;)

    1 comments:

    smiley said...

    Amboi.....kater semalam kiter mkn bubur...nih awk pulak makn bubur yer en syukri...