Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Anak Sape Nih? Sepah-Sepah...

  • Monday, January 4, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Semalam, aku, Chaza dengan Iqa menjadi anak terbiar...

    hish...cam ganas sangat je bunyi.....ape kes plak nih? cam kene halau dari umah jer..





    Ayat yang lebih tepat ialah..bukan kami dihalau..tapi mereka yang lain menghalau diri mereka sendiri..hehe..

    So semalam tuh..merempatlah kami ke sane sini mencari makanan...lapor taw...

    Mereka meninggalkan kami tanpa sebarang makanan...




    Dari sarapan hingga lah ke makan tengah hari...kami terpakse korek-korek mane-mane kedai untuk makanan...

    Breakfast di kedai mamak..selepas beraerobik...

    Muar susah betul nak cari yang ade jual makanan tengah hari...petang ke malam berlambak..yang banyak pun mamak...ala...aku tak gemar sangat asyik mamak je..muak arr..aku nak ade pedas-pedas...baru ade selera..

    Misi tengah hari tuh adelah mencari dimanakah terdapatnye asam pedas...

    12 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    aku plak rindu masakkan mamak sejak dah balik sarawak. T_T... hehe

    ░♥si lampu neon♥░ said...

    sape yang sepah2 tu hehee

    smiley said...

    Mr J : ohhh..kat sarawak takde mamak ke?

    smiley said...

    si lampu neon : hehehe...tuh la..ank sapo la tuh

    Kaseh NazLieza said...

    ciannyer Mr.J mengidam nk makan mamak ea..

    Kaseh NazLieza said...

    yup..mmg btol kt muar nk g mkn siang mmg payah...dh pnh tkena...

    u mmg duk muar ker?

    smiley said...

    kaseh nazlieza : hahaha...kiter pulak dh jemu ngan mamak dah...

    smiley said...

    kaseh nazlieza : a'aa saya asal muar..keje kl..tp tiap2 minggu balik kg..hehe...akak asal muar jugak ke?

    Kaseh NazLieza said...

    wah tetiap mnggu blk muar ea..bgusnyer..ank yg baik btol..akk asl kl n duk kl dik..

    smiley said...

    Kaseh Nazlieza : hehe...akak lagi untung..sentiase dekat ngan family..lagi syokkkk

    Yanmie said...

    uwwwaaa tetiba teringin nk mkn mee bandung muar... last mkn kt sana 6thn lepas..masa tu study kt jb, ikut kuarga angat jenjalan kt muar..ntah apa ntah nama pantai tu pun dh lupa...huhuhu...tp siyes tmpt tu mee bandung dia mmg marbeles..aish...citer pasal mkn lak..dh ler tengah diet..nggee~~


    www.yanmieonline.com

    smiley said...

    Yanmie : hehehe...pntai?hurmm...muar takde pantai..sungai adelah..heheh...takpe2..nanti datangla muar...kiter makan mee bandung sedap..hehe..nyum..nyum...sedapnye...hehe...saje dengki bagi akak terliur sikit