Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Aku Di Rahsiakan..

  • Thursday, January 7, 2010
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Malam tadi Sarah dengan Kak Ja membawa aku satu tempat.....

    Woooo..suspend....



    Belum sampai lagi tempat yang dirahsiakan tuh.....



    OKie...setelah keluar dari lif....akhirnye..segala persoalan kat kepala terungkai....

    Inilah die tempat yang menjadi surprise....tadaaaa.....



    Setelah membuat pilihan pakej-pakej yang bersesuaian..kami dibawa ke bilik yang dijanjikan...

    Okie...aku tak tahu langsung ape yang dibincangkan time kat kaunter nih..even pilih pakej mane pun aku tak tau sebab aku sibuk amik gambar...

    So..untuk malam nih..akulah fotographer nye..



    Laluan ke bilik rahsia.....



    Setelah tibe di bilik rahsia dan berpuas hati...ingin teruskan niat melepaskan segala tense dan masalah di kepala...

    Ha...yang bertudung tuh Kak Ja..merupakan sponsor kami untuk malam tadi...

    To Kak Ja...terima kasih banyak-banyak kerana sudi menghabiskan duit akak untuk kami..semoga rezeki akak akan lagi melimpah-limpah lepas nih..so lepas tuh dapat belanja kami lagi...hehehe

    9 comments:

    Webmaster said...

    bestnye dapat lepas tension!

    ----------------------
    http://wang1juta.blogspot.com
    http://planetariumnegara.blogspot.com

    smiley said...

    Webmaster : best...puas..lega... :)

    Redbloodsnow said...

    hehehe..dh taw dah ape bile rahsia tuh..hikhik. lawa kan tmpt tuh. geram plak zie nk gi melalak kat sane...hikss :P

    smiley said...

    zie : lawa....okie..selesa sangat..zie dtglah semenanjung..nnt kiter bawa nak....

    Kaseh NazLieza said...

    amboi2...meriahnyer...mest happening!!!

    Kaseh NazLieza said...

    penah karok kt red box x? situ best jger..

    smiley said...

    Kaseh Nazlieza : meriah dgn teriak lolongan kitorang...hehe

    tak pnah..ktv nih first time sy pg kak...oohh yeke...ok.nnti akan usul pd member..hehe..thx for the idea eah :)

    Kaseh NazLieza said...

    org mnyanyi korang menjerit terlolong2 erk..hahaha

    smiley said...

    Kaseh NazLieza : hehehe..terlolong sebab lepas tense...