Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Tolong..Kanak-Kanak Hilang

  • Wednesday, December 9, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Nih la budaknye...selanjutnye.....







    Comelnyeeee...anak sape nih..oppsss...chop..nih bukan kepada yang bertuduung hitam tapi kepada kanak-kanak yang berbaju pink tuh yer..ade sesape nak berkenalan dengan budak baju pink nih? Sila minta borang pada Cikgu Intan yer..hehee..sorry kak, saya promote anak akak kat sini yer..

    Tengok..tengok gambar atas nih..die lebih tertarik dengan selipar warna pink dari lensa kamera didepannya..



    Nama kanak-kanak pink nih Qaseh AlZahra, kalo tak silap aku..aku tak berape sure name penuh die..tapi semua orang panggil die Qaseh..

    Die sangat lincah yer..time nih aku pinjam die kejap untuk jenjalan..mule-mule nak nangis jugak bile tengok mama ngan ayah die takde..tapi nasib baik ade jelly dari jemputan kahwin..kasi umpan kat die..fuh~~ nasib baik jalan..terus suke suki die naik kereta jenjalan ngan aku n p.chu die..



    Time tu, Mr Syukri nak beli sandal..sandal die ade pulak orang sambar..sambar kat umah pulak tuh..hish..hish..tak paham aku..betul-betul terdesak agaknye orang yang sambar kasut dalam umah nih..peliknye, bende lain tak amik..ape daaaa~~~~



    Tuh yang bawa cik Qaseh nih sekali..woiii..seronok die masuk kedai kasut..hehehe...semua jenis kasut die try..baik lelaki punye..perempuan punye..kanak-kanak..kasut maknye..semua die sambar try..





    Bile dah pilih mane-mane kasut yang die berkenan..pandai pulak tuh die cari sit untuk test kasut...sungguh comel tengok gelagat die..hehehe..



    Bile dah balik, Mr Syukri antar aku dengan Iqa balik umah..tapi Cik Qaseh nih tak mahu ikut p.chu die balik pulak..sebabnye, die nampak jiran aku punye cucu tuh..die nak borak-borak..main-main..tapi tak boleh la..dah naghrib time tuh..

    Tapi, lepastuh die nak masuk umah aku..main-main..time nih Chibby tak de plak..pg umah atuk..kalo tak die la paling seronok..ade budak kecik dari die kat umah tuh..so, Mr Syukri cakap..takpela..biarlah dulu die duduk umah aku..main-main jap..lepas mandi sembahyang semua die datang amik..



    Hehe...yeay...sempat jugaklah Chibby main dengan Cik Qaseh nih..bukan main seronok die..semua mainan kat umah tuh die kuarkan bagi die main...yang perempuan pulak sibuklah nak pakai kan die tudungla..fesyen sane..fesyen sini...



    Aku rase Cik Qaseh nih tense dah..ramai sangat yang nak main dengan die..aiyooooo...pening..pening

    0 comments: