Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

This Is The Best

  • Wednesday, December 16, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Pernah dengar nama Slash tak? Yang sangat famous dengan keunikan jarinya memetik tali gitar...hehe..yess...aku minat sangat dengar petikan gitar die..sampaikan setiap kali dengar lagu yang die main gitar nih..buat aku rase same-same nak joined sebelah die main gitar..best wooo...cam terbang segala masalah..haha...tak lah..rase puas giler dapat main cam Slash main nih...

    Tapi.....bolehkah aku main ek?Jari-jemariku nih comel-comel..sampai ke? tak keras ke jari aku nak alunkan lagu guna tali gitar?huhuhuu...ade sesape yang hebat main gitar..boleh ajar aku yang berjari comel nih tak?hehehe....

    Nih idola aku...best giler dengar die main...

    3 comments:

    lily lotus said...

    nak cuba main leh gak..hehe

    Clarisse Teagen said...

    lol. am more a pianist. :)

    smiley said...

    lily : hehehe...tuhlah..mmg teringin sangat...