Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Rozita Che Wan Umumkan Bakal Suaminya..

  • Tuesday, December 1, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Terkejut aku biler baca yang pelakon yang sinonim dengan bulu mata palsu nih bakal berkahwin..nak tahu sape bakal suami Rozita Che Wan? Jom baca...




    Melalu laman web nih aku terbaca yang pelakon tanah air kite Rozita Che Wan bakal berkahwin...dengan sape? ha...tuh yang semua nanti-nantikan yer..

    Almaklumlah..Kak Rozita kiter nih semenjak menceburi dunia seni, pelbagai gosip orang kaitkan dengan die..antara gosip yang mendapat perhatian ramai kes Datuk K suami Siti Nurhaliza yang menghadiakan Kak Rozita nih hadiah..

    Agak-agak korang sapekah yang menjadi pilihan hati kak Rozita nih...?
    ..

    ..

    ..

    .

    .

    Tadaaaa....kak Rozita nih dikatakan bakal berkahwin dengan seorang pemain bola sepak yang berumur 21 tahun..waaaa....giler mude weyh...beza umur korang 15 tahun tuh...dah pikir masak-masak ke?

    Kalo aku lah...laki yang sebaye aku pun belum tentu jadi pilihan aku weyh...alahai..sebaye..ape ko pikir..aku pun pikir..sape bimbing sape nanti...nih lagi lah..beza umur cam anak dengan ibu pun dah boleh dah..

    Untuk pengetahuan korang, bakal suami kak Rozita nih nama die Mohd Asrarudin Putera Omar yang merupakan seorang pemain bola sepak..wahh..aku ingat adik die je yang minat kat pemain bola..rupenyer dah jangkit kat akak die jugak..hehe

    Haih...ade jugak artis yang ikut jejak kak Rita Rudaini..hehe

    2 comments:

    nn said...

    hohoohoh. melepas datuk K :p

    smiley said...

    nn : hehe..takpe..datuk k ade siti la..