Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Posto..Posto...

  • Tuesday, December 29, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Ding dong....Ding dong...

    Nih dah 28hb..tak kan Santa datang nak bagi aku hadiah pulak kan....






    Cik Sofia ada?

    Ye saya sofia..kenape?

    Nih ada bungkusan untuk Cik Sofia..




    Aku ade joined contest ape-ape ke ek?hurmmm...jap pikir...



    Sebenarnye....ini merupakan hadiah dari Mr Syukri..buah tangan dari Langkawi..nih antara coklat yang die bagilah...



    Die tahu memang aku sangat cintakan coklat..jadi die belikan aku macam-macam jenis coklat...sedap wooo....haha..mane tak naik muke aku cam nih..



    Thank you so much to Mr Syukri atas segala pemberian diberi...love you so much ^__^

    4 comments:

    kenwooi said...

    i want chocolate! =)

    kenwooi.com

    smiley said...

    kenwooi : ya..sure..u can get it from any shop..hehe..just kidding :P

    a Y u said...

    nk jugak,nk jugak..!!!!hehehehe..

    smiley said...

    ayu : boleh..boleh...boleh dapati di semua supermarket..hehehe...gurau je :D