Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Perempuan Didalam..Lelaki Diluar

  • Tuesday, December 1, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Opppsss...ape yang dalam..ape yang luar nih....nak tau ape pasal? jom..jom..kite kupas..hehehe



    Korang pikir ape tuh?haaaa...hehehe...



    Perempuan kat dalam nih maknanye..kitorang yang perempuan nih la..time malam raya haji hari tuh..kena duk dapur..



    Nama dah kena panggil dah yer..mem besar dah panggil lepas maghrib..aku terkecuali..aku joined agak lambat...eah..ke aku tak joined langsung ek?hehehe...takdelah..aku bukan saje-saje terkecuali okie..nih semua angkara kesesakan lalu lintas petang raye dari kl ke muar tuh...mak aiiii...lame giler aku duduk kat atas jalan raya...gile-giler jame..aku ingat aku balik awal tak lah teruk jame..

    Bonda pun ape lagi...tak sudah-sudah called ngan sms bile nak sampai..huhu...alamatnye nak maghrib la aku sampai umah..kat umah tuh..akulah insan terakhir tibe di rumah..yang lain selamat dah..siap dah jenjalan pergi melaka lagi...ciss...siut je..pergi tak tunggu along ek..



    Ha...bile yang perempuan kena masuk dapur..yang lelaki sile berada diluar..buat ape yang patut yer...kalo sesame duk dapur..kang goreng satu..separuh hilang..goreng 5..2 hilang..itu sebabnye..lelaki diluar..perempuan didalam..hehehe

    0 comments: