Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Pengakuan status Zizie

  • Monday, December 21, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Bagi pembaca NST..sure dah tahu isu hangat nih kan...sekarang nih, artis-artis kiter majoritinye mencari orang yang berpengaruh sebagai pasangan hidupnye..ikhlas menerimanya atau ade sebab tersirat nih?


    Akhirnye, terhadap wartawan paper NST jugak status Bung Mokhtar dan Zizie nih terungkai..

    Awalnye..bukan main mereka nafikan..tapi akhirnye..keluar juga title Kami Sudah Berkahwin, Hormati Privasi Kami..Ape cer pulak nih?

    Dan yang paling kuat bukti status mereka nih ialah, baru-baru ini, ibu Zizie sendiri tak berani untuk bersumpah yang anaknya belum kahwin..[sumber:klik sini]

    Pada aku..la..dah kahwin dahlah..korang nak sorok buat ape..dua-dua nih kire memang sentiase masuk tv kan..korang sorok macam mana pun..bertahun-tahun lamanye pun...sure punyelah terbongkar 1 ari nanti..dah banyak dah contoh-contoh macam nih..nak sorok-sorok kahwin..tapi sebenarnye dah lama kahwin..bile tanye nape sorok..no comment..tuh jelah jawapannye....

    Kalo dah tahu api tuh boleh membakar diri..buat ape bermain dengan api..kalo tak reti nak kawal..boleh bakar diri..

    Tapi, kalo tak silap aku..aku penah terbaca yang Zizie pernah buat pengakuan sebelum nih..yang die memang sudah jatuh hati pada seseorang..tapi bukan anak bujang..hatinye terpikat pada suami orang...hurmmm...cam banyak betul bukti yang mengiyakan hubungan mereka nih kan...

    6 comments:

    lily lotus said...

    semoga bahagia hendaknya..tapi hidup bermadukan

    armouris said...

    tahniah Bung Mokhtar ada isteri no 2!! info tentang seks suami isteri kat sini, antaranya - Isteri Pura-pura Orgasma

    smiley said...

    kak lily : sanggup ek die...huhu...pdhal ramai je lagi laki bujang terlajak

    armouris : hahaha...artis lagi kan

    a Y u said...

    suke tau nk rahsia2..mengaku trus kan senang..nnti org tau gak..

    Love Says it All~ said...

    MAKEUP CLASS INFO :
    DATE: 9/1 --->> SHAH ALAM (RM150)
    TIME: 10:30 AM-5:30 PM

    DATE: 15 & 16 JANUARY ----->> TERENGGANU & KELANTAN (RM250)
    TIME: 10:30AM-5:30PM

    DATE: 23 & 24 JANUARY -----.>> BRIDAL MAKEUP CLASS (2 DAYS) IN KL (RM500)
    TIME : 10AM-5:30PM (FOR BOTH DAYS)

    -MAKEUP, LUNCH, CERTIFICATE PROVIDED
    -BRING YOUR FRIEND, GET RM20 DISCOUNT PER PERSON YOU BRING

    BOOK NOW, LIMITED SEATS!!!!
    http://www.eyrarizal.com
    http://www.lovesaysitall.blogspot.com
    FB: Eyra Rizal @ Eyra Rizal Touch

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    armouris , menarik info tu.. nak jengok belajar dulu sebelum kawin. heheheuhue ..


    dia sanggup dimadukan tu.. ala.. bukan susah .. bagi je sekali lpastu duit... datuk lah kan.. duit banyak.. kalau Mr J ni.. saperlah nak..