Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Our New Member

  • Sunday, December 20, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Inilah si kembar yang aku gembar-gemburkan kat Facebook..family member aku yang terbaru...






    Biler dah ade si kembar nih..semua dah macam kemaruk..tak reti nak ngadap lain..maybe tengah baru lagi kot...tuh yang masing-masing menggelabah je..haha



    Nak tido ngadap si kembar..bangun tido pun ngadap si kembar nih jugak...suke betul Chibby..sebenarnye..die memang ade cakap suh amik anak angkat..sebab die tak de geng kalo semua pergi sekolah ke time cuti sekolah...cian jugak aku dengar bile cakap macam tuh..kalo aku nak amik anak angkat..huhu tak mampu lagi la dik...huhu..





    Nih nampak cam besar je kan rabbit nih..tapi sebenarnye si kembar nihh sangat-sangat kecil lagi..even jantina die pun belum tentu lagi nih taw..

    Aku ade lagi sekor rabbit..tapi yang first nih dah tua la..besar giler dah rabbit nih..dah bertahun-tahun die mensolo..tetibe muncul si kembar nih..pantang nampak si kembar nih bebas kat kawasan umah aku..sure die kejar..pastuh bertenggek atas si kembar tuh..cian aku ngan adik-beradik aku tengok si kembar.....cam terpakse redha je...hahaha

    Actually, untuk si kembar..die belum boleh lagi untuk ke fasa membunting..sebab die kecik lagi..belum baligh lagi la..tak cukup umur..kalo dah cukup nanti..kitorang memang kasi korang bercinta punye.....hehe

    2 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    haaaaaaaaaa haaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... aku ada cadangan yg baik... apa kata BBq ... orang cakap sedap dimakan daging rabit ni.. hheheeh

    smiley said...

    mr j : a'aa...daging rabbit memang sedap..tapi ade peringkat umur rabbit tuh..kalo tua sangat pun tak sedap...daging die liat giler