Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lelaki Pure Pun Ada Boops Okie..Akibat Silap Makan

  • Sunday, December 6, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Korang ada baca paper harian metro hari nih tak?.....






    Huishh...biler korang tengok gambar atas nih..korang jangan pikir nih pasal pondan ke mak nyah key...ni seyes nye laki..laki yang berjiwa laki yang ada key bende nih...

    Kalo korang beli harian metro hari nih, korang boleh nampak perbezaan yang giler ketara key lelaki yang ade boops nih..seyes macam perempuan..

    Lelaki yang ada boops nih bukan ada dari kecil atau dari lahir pun..Tapi, akibat dari ubat-ubatan yang diambil..

    So, pasnih hati-hati lah korang yer..jangan amik sebarang ubat..anatar ubat yang dikatakan boleh menyebabkan munculnya hormon nih..ubat gastrik..aiyoooo...nasib baik aku perempuan seyh..amik ubat gastrik nih pun tak nampak ape-ape kesan pun..hehehe...so untuk para adam yang amik ubat gastrik nih..plz berhati-hati yer...sila pastikan kandungan ubat yang korang amik..kesan ubat tersebut..

    Bende nih kire seyes jugak eah..sebab kalo tak silap aku..nak betulkan balik..kena buat operation..aduh ai...operation-operation nih..takut arr..kang ade silap sane silap sini...lain pulak jadinye..

    So..pada kaum adam..plz hati-hati dalam pengambilan ubat nih key....

    0 comments: