Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Lagi Kes Radhi OAG

  • Wednesday, December 2, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader,
    please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Kes rumah tangga Radho OAG nih tak habis-habis lagi..masih jugak la macam tuh..Jom tengok muka Radhi sewaktu perbicaraan...



    Radhi yang tiba lewat tetap dikenakan waran tangkap even die hadir ke Mahkamah Syariah Petaling Jaya..Radhi yang tiba-tiba hadir dengan keadaan yang tidak terurus, berpakaian santai sambil membawa songkok..Radhi memberi alasan rumah die jauh untuk ke mahkamah tersebut dan ditambah pulak die baru pulang dari studio jam 7 pagi...

    Pergh..Radhi nih..makin lama aku tengok makin tak terurus mamat nih la..hurmm..kalo macam nihlah kan..aku rasa mungkin antara sebab musababnye jugak la si Shazlin tuh minta cerai..diri sendiri pun terumbang-ambing..camner la ko nak bimbing isteri..

    2 comments:

    nn said...

    dia ni memang terkenal dengan kedegilan n kenakalan dia. tp die cute! hehe

    smiley said...

    nn : hehe..betul2..mmg nkl..sbb tuh shazlin nyesal kot kawin ngn die..hehehe