Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kesian Kepada Mereka

  • Thursday, December 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Makin menjadi-jadi keadaan orang zaman sekarang kan..susah betul kiter nak percaya..ada kang dah betul-betul member..die cucuk kiter dari belakang pulak..yang mane tak member dan bermasam muka dari awal tuh tak usah nak cakap la kan..





    Apa korang rase bile ade yang jenis orang tak reti nak kenang budi? agak-agak patut ke kiter buat macam gambar kat atas nih?



    Tapi, kiter ingat...negara kiter masih ade undang-undang..kang sebab kebodohan orang lain kiter pulak kena hukum..kalo dah orang tuh bangang sengal..make sure jangan kiter sesame masuk dalam kalangan orang cam tuh la kan..

    Kalo aku, orang camnih aku panggil die monster tikus..hahaha...

    Ape yang boleh buat? Bersabarlah sehingga boleh..

    0 comments: