Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Kekasih Aziz M Osman

  • Monday, December 14, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Selepas kes penceraian Aziz dengan Vee..pengarah filem ini sentiasa dilanda kontroversi..aku rasa hampir 1 Malaysia tau pasal kes rumahtangga die selepas tuh..

    Ala yang pasal kes perkahwinan die dengan ustazah tuh..nasib baik dah setle..hish..tuh lah bab-bab kahwin nih tak boleh di buat main-main..kalo ikut Islam, banyak perkara kiter kena check dan pastikan sebelum berkahwin..sebab itu ade adat merisik dan meminang..supaya perkara macam terambik hak orang atau perempuan yang masih dalam edah..penting tuh.....kang dah ade anak..tup-tup kahwin tak sah..hish..masalah je kan...

    Yang tuh dah pun lepas..sekarang nih, dengar citer pak pengarah kiter nih ade kekasih hati baru?

    Nak tahu yang mana? ha tuh gambar kat atas tuh..nama dia Puteri Lily Lokman..pelakon baru didikan pak pengarah kiter nih sendiri..

    Nak tengok lebih banyak gambar Lily nih bersama dengan Aziz..click sini

    1 comments:

    a Y u said...

    usih,betul ke ni..?papepun,hrp2,klu menjadi,takde kontrovesi lg...hehehhe..