Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Jom Berkenalan Artis Malaysia-US

  • Thursday, December 3, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    So..sape kenal minah dalam gambar nih? Hahaha..secara jujurnya, aku pun baru kenal die nih..Nama die Zee Avi..yes..die orang Malaysia tapi menetap di Amerika..die nih famous key...merupakan juara dalam carta pencarian Google bagi artis Malaysia..


    Aku sendiri pun baru kenal Zee nih..tuh pun lepas aku baca blog abang Nara nih..kalo tak..sampai la nih la aku tak kenal sape itu Zee..

    Tak perlu pergi ke red carpet..buat konsert sane sini..buat persembahan sane sini..tiada camera man yang asyik nak amik gambar die..tapi die still boleh pegang ranking..hebat tak??

    Ramai artis yang cakap kontroversi nih ade masa penting..untuk orang ramai lebih kenal..tapi Zee nih ade?

    Nak taum ape yang buat Zee nih famous sangat? Memang bulat-bulat dari bakat die je die nih famous..Zee upload video nyanyian die kat youtube..lepas tuh..semua orang cari video die..so, populariti die memang semata-mata atas bakat die..

    Aku sangat kagum dengan cara die menjadi artis..tabik spring sama Zee Avi...Tahniah!!

    2 comments:

    Munirah Abd said...

    hahaha babe berkurun babe org tau pasal dia ni...

    smiley said...

    Kak Mun : hahahaha...ohh ini maknanye saya sangat la ketinggalan...haihshhhhh....malu..malu...hehehe