Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Ikan Berbadan Lutsinar

  • Wednesday, December 30, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Pernah tengok tak, the real fish yang berbadan lutsinar..kire memang korang boleh tengok keadaan organ-organ dalam badan ikan....



    Ikan nih memang wujud pun..ia merupakan hasil kajian dari sebuah universiti di Jepun.

    Kite semua dapat melihat segala organ-organ dalam badan ikan nih..hati die..otak die..semuanye secara live dan tanpa perlu mematikan ikan nih.

    Waaaa...nih kalo pas kat Chaza..sure die suke..die memang gile ikan..belajar pun amik course marin..So, chaza..ape tunggu lagi..buatlah ikan macam nih jugak untuk kajian awak tuh..tak payah nak bedah-bedah ikan dah...

    Ikan yang berkacukan jenis ikan mutan berkulit pucat ini mampu hidup selama 20 tahun...lame jugak tuh...dan ia mampu membesar lebih kurang 25 cm dengan berat lebih dari 2 kg..

    Ayahanda pun minat dengan ikan-ikan nih...sure die sayang giler kat ikan nih kalo die dapat..



    Sumber : kosmo

    2 comments:

    kenwooi said...

    amazing how sea creatures can be =)

    kenwooi.com

    smiley said...

    kenwooi : ya...really amazing