Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Hal Tilam

  • Tuesday, December 15, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Dulu, tilam ku tilam mu..kini tidak lagi...





    Dulu, aku terpakse share tilam dengan satu makhluk nih..memang tak aman betul tidur aku tuh..memang sentiase buat aku marah sebab ganggu kelenaan tidur ku itu..haha..tengah tidur pun boleh marah taw..memang dahsyat..sebab makhluk tuh memang asyik lah usik aku..

    Selama nih, aku kire cincailah..malas nak pikir-pikir sangat..hanya abaikan saje si makhluk itu..cube menganggap ia tak wujud dalam hidup ku..yer..aku cube nih..

    Tapi, selepas aku pulang dari Penang ahad arituh, makhluk tuh dah mengganas..agaknye tense lama tak kaco aku tidur kot..sekali malam tuh die kaco cam tutttt je....geram giler..kali nih aku nekad..untuk melakukan sesuatu terhadap makhluk itu..aku sudah tak boleh tahan dah...

    Jadi..malam tadi, aku ditemani sahabat ronggeng ku, Sarah ke Midvalley untuk mencari bahan untuk mengelak makhluk itu terus mengacau kelenaan ku..

    Jadi, aku beli tilam baru..tilam lama aku nak buang..tak mahu ia berada dalam pandangan mata nih kerana ia akan membuat aku teringat pada si makhluk itu..bukan habis madu sepah dibuang..madu tilam tuh masih ada lagi..tapi disebabkan makhluk itu, aku tak mahu ada sebarang kaitan lagi dengan tilam lama..aku nak mulakan hidup baru..



    Kini, tidur ku lebih lena dan lebih berkualiti tanpa diganggu makhluk tersebut..dunia mimpiku kini lebih aman dan damai....dan aku tidak mahu lagi berkongsi tilam dengannya..itu pasti dan muktamad............


    Eah, korang tau tak sape yang aku maksudkan makhluk tuh? ia hanyalah serangga kecil yang selalu menggangu tidur ku dan aku sungguh benci ia...

    4 comments:

    kenwooi said...

    i like to hug tilam to bed =P

    kenwooi.com

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    Sleep tide ,don't let the bedbug bite.. hehe


    www.pengeRindu.com

    smiley said...

    kenwooi : hahahaha...

    smiley said...

    mr.j : hehe...so far mmg tidur nyenyak...sgt nyenyak sampai susah bangun pagi..hehehe