Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Hadiah Untuk Commentators..

  • Thursday, December 10, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Tangan nih memang gatal je kan.....





    Aku memang suke joined contest..saje buat suka-suka..aku joined mane yang senang and tak banyak perkara untuk aku buat je..

    Sebelum nih, aku pernah bagi readers aku cenderhati yang merupakan produk dari D Eila Pesona..Tapi lepas nih, aku nak bagi cenderhati dari aku sendiri buat readers aku..amacam?korang setuju tak?

    Macamana caranya? Senang je..aku akan bagi cenderhati setiap bulan kepada sesiapa yang terbanyak bagi komen dalam blog triplesmiley nih..senang kan...ala..tak payah komen pepanjang pun..cakap hai pun okie..hehehe...

    Ini semua angkara widget aku yang baru nih..kalo korang perasan, aku baru tambah widget top commentators kat belah kiri blog aku nih..aku nak test keberkesanannya widget nih..tuh yang aku nak minta tolong korang..so, atas tanda terima kasih membantu aku, aku bagilah cenderhati kat korang..

    So, camane? setuju tak?...setuju jelah eah..bukan susah pun contest nih..komen je..dapat hadiah..hehe

    4 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    Mr J pernah juga pasang benda nih.tapi kekadang hidup kekadang Ko plak widget tu..

    zai kulim said...

    hai..slam kenal nak join gak contest you nie..

    smiley said...

    mr j : yerlah..cam tak nak jalan jugak nih..tp xpelah...gune manual jelah..hehehe...

    smiley said...

    zai kulim : hai..salam...sile la joined...dialu-alukan :D