Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Fashion Terbaru Scha Alyahya

  • Wednesday, December 2, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Terkejut aku tengok fesyen Scha yang baru nih..hish nasib baik tak follow Amani yang botakkan kepala dulu tuh..





    Aku amik gambar terbaru scha nih dari laman wb ohartis..ade sebab Scha buat rambut macam nih..aku yakin bersebab..tapi janganlah sebab kontroversi atau kes-kes putus cinta dengan Fahrin tuh yang buat Scha potong gaya gini yer..

    Nak baca lebih cerita pasal gaya rambut Scha nih..click sini

    4 comments:

    honeyy said...

    nsem gak scha jadi cam laki.. haha

    smiley said...

    honeyy : betul2..boleh tahan la..die kalo berlakon jadi laki pun cam okie kan..gaya die cam tomboy2 pun ade..hehe

    BabyMocha said...

    Pass by from Innit! Have a nice day! :)

    smiley said...

    BabyMocha : thanx for dropped ^_^