Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Be A Hunter

  • Tuesday, December 29, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Ghost..Ghost farces....or Ghost Buster? Seekers maybe?




    Ohh no..aku hanya berminat dengan citer Supernatural..satu-satunye citer bersiri yang aku tak miss 1 episod pun..dari season 1 sampai lah sekarang season 4..actually season 5 pun dah tayang..tapi tak abis tayang lagi..



    Pada aku citer die memang tak membosankan..tak macam heroes..masuk season 2 aku sendiri dah tak minat nak tengok..maybe makin meleret..kalo supernatural, setiap episod sentiase ade kejutan..even kadang-kadang tuh memanglah tak masuk akal..tapi, aku tetap enjoyed..



    Citer nih la peneman aku waktu malam..aku tak takut pun tengok citer nih sorang-sorang...

    Selain dari citer pasal diorang cari syaitan..citer nih juga ade ketengahkan pasal relationship antara abang dan adik..macam mana kuatnye mereka dan macam mana mereka melindungi antara satu sama lain...

    1 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    oo tak takut yer,, sekali ada org tepuk bahu kat belakang. ehhhehe