Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Barang Pasar

  • Monday, December 28, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Aku memang failed betul bab-bab beli barang dapur nih...eah, tapi kalo beli barang dapur yang dah siap cam dalam tin ke packed-packed semua tuh aku tau la yer..tengok tuh...sampai terkejam-kejam aku pikir macmana nak pilih sotong basah nih...

    Sepanjang kat Giant nih...telefon aku tak mati yer..sebab tanye macam mana nak beli tuh nak beli nih...tuh la..selalu ibu pergi pasar tak nak ikut...sekarang, padan muke aku sendiri...huhu



    Sebenarnye, time nih planned untuk beli barang-barang untuk BBQ..aku dengan Haziq berpecah..die beli barang untuk setting api..aku beli barang-barang untuk makan..dah petang camnih..mana ade pasar bukak...jadi pilihan aku adelah Giant..sebab kat situ ade kambing..favorite ayahanda aku...eah, tak..bukan ayahanda je...tapi 1 family aku semua minat kambing..kalo bagi pilihan ayam, lembu dan kambing..sure kitorang semua amik kambing..yang lain memang tak berusik langsung...

    0 comments: