Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Bahagianya..Norman dan Memey

  • Thursday, December 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Wah wah...bahagianya pasangan nih...bahagia sungguh...dulu bukan main die bangkang habis-habisan yang mereka takde ape-ape...tapi nih gambar sudah terbukti...





    Korang tengok lah sendiri...bahagia kan...mereka nih siap pergi picnic lagi dengan anak-anak Norman...ceh...dah cam family dah..

    Nak tengok gambar-gambar kemesraan mereka berpicnic? click sini

    4 comments:

    Mr. J @ pengerindu.com said...

    kekadang beci tgk artis sekaran!

    smiley said...

    mr j : a'aa...same la kiter mr j tang nih

    Cik Akma said...

    diorg da nk kawen ke ehh? huhu

    smiley said...

    cik akma : belum lagi rasenye..takkan norman nak ulang macam yang die kahwin dengan abby dulu..kahwin sorok-sorok...tapi gaya cam dah kahwin kan