Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Artis Malaysia Makan Ulat Untuk Hebat?

  • Tuesday, December 1, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Pergh...biar betul artis malaysia nih...dah kurang sangat ke makanan kat malaysia nih sampai ulat pun korang buat sajian...iyerkkk...

    Memang benar..ini dilakukan oleh pelakon Putri Mardiana..ianya memang diakui sendiri oleh Putri Mardiana dalam laman web ini

    Siap boleh cakap rasa ulat tuh macam kacang lagi seyh...aduh hai...aku rase kembang dah tekak nih bile die cakap macam kacang..hish..pasnih blacklist kacang dari sajianku..sure terbayang-bayang yang si Putri Mardiana nih cakap...hish...

    Inilah dunia lakonan..terpakse lakukan ape sahaja untuk menjiwai sesebuah watak..Putri nih bukanlah pernah pun makan benda-benda pelik macam nih aku rasa..tapi disebabkan komitment die pada watak tersebut, die buat jugak...waa..tabik spring sama u la...macam yang dilakukan oleh Sh Amani untuk wataknye yang memerlukan die membotakkan kepalanya..

    Watak yang dilakonkan oleh Putri Mardiana nih adalah untuk filem Santau..aku rase filem seram nih..hurmm...macamana hebatnye citer seram malaysia kite kali nih? tunggu jelah nanti tayangannya...setakat nih belum ade yang sedap la pada aku kalo filem seram malaysia nih..tak tau la pada korang pulak kan...

    3 comments:

    nn said...

    euwww! nk munta :S

    smiley said...

    itulah pasal...sanggupkan die makan...heeee....

    wawan said...

    die memg makan kacang je kOt..hehehe