Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Artis Cucuk Sana Sini Semata-mata Nak Wajah Macam Dafi

  • Tuesday, December 8, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Artis cucuk tang sana cucuk tang sini dah biasa sangat kiter dengar kan..tapi, selalu yang kite dengar artis perempuan..nih sekarang artis lelaki pulak terjebak dah....





    Ape korang rase bile ayah korang berubah wajah macam Dafi?Tak setujuk kan? Aku rasa bukan korang je jawab macam tuh, semua orang mempunyai pandangan yang sama..hish..camne lah orang yang dah umur area 40an boleh terpikir nak ubah muka ek..

    Sebenarnye, aku nak citer pasal artis lelaki yang cucuk-cucuk kolagen semata-mata nak buat muka die macam Dafi atau hero hindustan..

    Aku dapat berita nih dari mane lagi kalo bukan abang Nara..

    Pergh, memang betul kata abang Nara, kalo jadi Pian nih malu..sampai anak sendiri tegur malu nak ngaku ayah..

    Tapi, itulah manusia, ade masa bile orang biase tegur..tak boleh terima..bile anak-anak kecil yang tak hadapi keadaan dunia sebenar lagi boleh beza baik buruk..tegur kiter yang dah besar panjang..ada masa itu lebih berkesan..betul tak? Aku pun macam tuh..kalo mak ayah tegur..bukan main banyak alasan aku bagi..tapi bile Chibby yang baru 8 tahun tuh tegur..fuh..berkesan betul..hehe..

    Kalo korang nak tahu macam mana anak Pian nih tegur Pian supaya kembali kepada yang asal..jom click sini

    0 comments: