Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Alvin & Chipmunks 2..Cute Comel Best...

  • Thursday, December 24, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Citer nih memang amat suai sekali ditayang time cuti sekolah nih..sure ramai pengunjung kanak-kanak and family kat cinemas..

    Kalo dulu hanya 3 ekor chipmunk je yang ade..tapi kini 3 tuh dah jadi 6...macam mana die boleh jadi 6..kornag patut tengok citer nih...

    1 comments: