Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Aku..Dia..dan....

  • Friday, December 4, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Pejam celik pejam celik..dah lebih 5 tahun jugak ek..hurmmmm...





    Kalo dari segi kenal..aku dengan Mr Syukri ni dah dekat 10 tahun kenal..kitorang same sekolah menengah dulu..tapi time sekolah sekadar member-member..hai hai..hoi hoi jelah..

    Tapi tak sangka la pulak lepas sekolah dari fasa berkawan berubah angin ke fasa up sikit dari berkawan..hehe..untuk fasa yang up sikit dari berkawan tuh, tempohnya adalah juga lebih kurang 5 tahun...woooo..kejap je dah 5 tahun wooo...



    Disebabkan hubungan yang dah lama nih la..dan ditambah aku yang dah bekerja..ramai pulak yang bertanya untuk melanjutkan fasa seterusnya...huh~~~

    Bukan tak nak lanjutkan tapi..banyak lagi benda aku kena belajar..lagipun umur aku awal lagi untuk pikirkannya..buat-buat bersabar la yang asyik bertanye aku tuh yer..ade seru, aku announce kan nanti..kalo takde tuh mulut kasi senyap sudah..hehe

    Cam biaselah..sepanjang perkenalan kami, huish..macam-macam ade..suka duka semua adelah..memula bercinta sama je macam pasangan lain..semuanye sensitif..tapi bila dah makin lama..tidak la terlalu sensitif..kire kalo nak marah tuh..boleh pikir dulu la..hehe..tak lah nak main merajuk je..hehe..

    Aku bersyukur kenal dengan Mr Syukri..sebab die seorang yang sangat penyabar..dan amat sesuai dengan aku yang tak sabar dan mudah gelabah nih..dan setakat nih..sebarang masalah yang kitorang hadapi..die tenang selesaikannya..ha..tuh yang buat aku suka..yer la..semua perempuan nak laki yang boleh bimbing dan bantu die dalam kehidupan die kan...

    Thank you for everything that you had done for me and our relationship..

    ^_^

    4 comments:

    nn said...

    sweeeeeeeet :)

    smiley said...

    nn : thank you... ^_^

    Cik Akma said...

    huwaaa da 5 taon? perghh bgs2 :)

    smiley said...

    cik akma : waaa...lama tak singgah sini ek cik akma..hehe..bolehlah..alhamdulillah..hehehe