Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Aduh..Sape Pulak Yang Tak Puas Hati Dengan Remy Ishak??

  • Monday, December 7, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D

    Memang dah macam tradisi rakyat Malaysia la ek..pantang nampak orang tuh senang sikit..naik sikit nama..ade je yang tak puas hati....ape lah ek....



    terkejut beruk aku bile baca blog abang Nara pagi ih..

    Hish..baru je nama Remy Ishak nih nak naik..kalo dulu time die berlakon drama sinderela semua orang tak perasan sangat..tak de pun yang nak dengki kat die nih..

    Remy Ishak dikatakan kena pukul ari jumaat lepas setle pementasan teater Natrah tuh..bukan sorang yang pukul die nih eah..tapi sekumpulan..eeee..sape la yang punya angkara nih..

    Sian die..dah la penat baru abis pementasan..kena belsah lagi pulak lepas tuh..

    Punca Remy nih kena pukul tak tahu la pulak ek..salah sape nih ek? ke ade masalah salah paham nih?? jeng..jeng...

    2 comments:

    BabyMocha said...

    Pass by from Innit :) Enjoy your day!

    smiley said...

    BabyMocha : thx for dropped ^_^