Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Adakah Watie Elite Gedik?

  • Thursday, December 3, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Aku bukannya selemah yang kau sangka
    Aku tak rela diseksa, haa!
    Beranikah lagi bersemuka
    Rasakan kuasa, tamparan wanita

    Perasaan cinta tiada lagi di dada
    Hanya perasaan takut menghantu minda
    Mana bisa ku percaya… janjimu dusta
    Lihtalah saja luka daku kau dera

    Tiada guna berkata-kata
    Masanya sudah tiba
    Akulah wanita
    Tidak lagi gentar… jangan kau cabar

    Aku perlu berdiri tanpamu
    Berani berdiri kerana benar


    Pasti semua ingat lagi kan Watie Elite nih..Jika dulu die menyanyi..sekarang nih die lebih banyak berlakon..terutama drama yang dibawah arahan Rosyam Nor..hero Malaya kiter tuh kan...

    Sebelum nih Watie pernah merancang untuk mendirikan rumahtangga bersama kekasih hatinya..tetapi tiba-tiba aku terbaca dah tak jadi kahwin pulak..aik..pe citer...hurmm..tapi adatlah..ape yang kita harap tak semestinya jadi kan..semuanya Allah tentukan..sabar jelah Kak Watie..maybe Allah ada calon yang lagi hebat lagi baik untuk akak..

    Sepanjang korang kenal Watie nih dalam dunia seni..korang rasa die gedik tak? Takdelah, aku terbaca dalam laman nih..Watie cakap die bukan gedik dalam kehidupan sebenar die..untuk berlakon watak gedik pun susah..die terpaksa mengkaji watak gedik melalui novel Confession Of A Shopaholic..fuh...sampai macam tuh sekali ek..bagus..bagus..memang tuh pun patut dilakukan..kalo tak, pelakon tak mungkin dapat menjiwai watak yang die nak bawa..

    So, kalo ade yang menyampah ke tak suke dengan Watie nih..aku nak ucapkan tahniah la kat Watie..haaa...jangan pikir negatif key..aku cakap macam tuh..kire maknanya, lakonan die berkesan..die betul-betul menjiwai watak yang die bawa..betul tak?

    Pada aku, kak Watie nih tak lah gedik..tapi kalo gedik tuh dah memang kehendak watak..betul? cume maybe akak sosial je kot..tuh yang orang ingat gedik..hehe..pada korang pulak macam mana?

    1 comments:

    opensourceblog said...

    bg gua..watie mmg cun.
    kalau kena baju kurung ngan tudung..fuhhh. mantapppp

    http://butikinternet.blogspot.com