Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Thanx To Yahoo! For Tickets 2012

  • Wednesday, November 18, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , , , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D



    Korang ade joined contest yahoo! malaysia tuh tak? actually bukan contest la..tapi lebih pada lucky draw..alhamdulillah..ade rezeki..aku dapat..and member-member aku pun dapat..seronok!! sorang dapat 2 tiket..boleh tengok dua kali..citer nih tak boring yer..citer nih best..minggu nih banyakkan aku dapat tiket free...hehe..rezeki..






    Bukan aku je yang dapat free nih..Putri, Sarah, Kak Mun pun dapat..sebaik saje aku tahu pasal contest nih, aku terus ajak member-member aku joined sekali..aku memang suke joined contest-contest online..insya-allah, mane yang senang dan mudah dan mampu aku menjawab..aku joined la..hehe..so kalo korang nak tahu ade contest ape yang sedang berlangsung..rajin-rajin la layari blog aku nih yer..nanti boleh aku share ngan korang..

    Yang bertuah akan dapat free movie tiket 2012 dan juga pas masuk untuk Yahoo Finale Party..sorang akan dapat dua movie tiket dan juga dua pas masuk party..seronok!!!



    Hari Ahad arituh masa untuk redeem tiket..Tempat redeem di Zouk Club..wahahaha...sape kate perempuan muslim yang bertudung tak jejak club..nih aku ngan Putri jejak je..hahaha..memang redeem tuh kat pintu masuk Zouk tuh..tapi dalam tuh pun ada macam-macam dan kitorang dijemput masuk..fuh..memang menggila la aku time tuh..Nantila aku tunjuk ape ade dalam Zouk tuh..



    Bukan aku je yang menggila..Putri pun same..rase nak harung je semua dalam Zouk tuh..



    Selain yahoo, kat luar tuh pun ade orang jual aiskrim..ala-ala baskin robin gak la..cup yang kecik ciput je rm5..rase die pada aku sedap lagi aiskrim traffic light yang rm1 tuh..tapi bolehla buat rase-rase..



    Cian aku tengok Afiq..terpakse la follow mane kitorang pergi..well..die la hero kami untuk ahad tuh yer..ape-ape berlaku pada kami..kami ade hero yang akan membantu..thanx Afiq kerana sudi teman and ikut kitorang jenjalan..



    Nih yang kitorang dapat..tiket dan juga pas masuk party..nanti aku tunjuk pas die camne eah..cantik..kalo nak buat sebagai hiasan pun boleh..



    Thank You so much to Yahoo for the ticket..we really enjoyed the film

    9 comments:

    PiNk ButTeRfLy said...

    wah bestnye!

    dah la sampai hari ni tak dapat tengok 2012 sebab sold out je.

    =)

    smiley said...

    Pink : ohhh yeke? hurmm..tuhla..citer die mmg best sangat2...ciannye..try la pg tgk ari biase..weekdays..maybe tak penuh kot..

    PiNk ButTeRfLy said...

    i pergi on weekdays la, still can't get the tickets.

    hehe.. pastu takle reserve, teruk betul!

    nanti u review la pasal movie tu.

    tau2! hehe..

    kenwooi said...

    nice!
    the movie was good! =D

    kenwooi.com

    smiley said...

    kenwooi : yesz..super good..love it so much ^_^

    Bart Persie said...

    wah.. best dpt tiket free.. cmne leh dpt ek?

    lily lotus said...

    that's cool! no wonder cinema selalu full house :P

    smiley said...

    Bart Persie : ohh..sy ade share pasal contest nih pada entry http://triplesmiley.blogspot.com/2009/11/free-ticket-to-2012-film.html

    selalu la visit blog nih..insya-allah saya selalu share contest yang ade.. ^_^

    smiley said...

    lily : hehe..yer la kak..kan best dpt tgk free..citer tak sedap pun boleh dapat kutipan jugak nanti.hehe