Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image Demo image

Sunday's Breakfast

  • Monday, November 9, 2009
  • Isteri kepada Suami
  • Labels: , ,
  • To Facebook Reader, please click VIEW ORIGINAL POST, thank you :D


    Kalau dah nama duduk rumah dengan family..semua dah siap tersedia kan..sedapppnyeeee camnih...celik-celik mata je..semua dah siap..yang terhidang enak-enak plak tuh..bukan ini sahaja breakfast aku di hari ahad..terdapat juga mee goreng ala-ala goreng mamak sedang disiapkan bonda time nih..


    Minggu nih aku bangun awal yer..selalu area pukul 9 ke 10 baru aku bangun..tapi kali nih..pukul 7 lebih sudah bangun..cume aku tak joined bonda ke pasar je pepagi nih..tak larat aku nak merayap pepagi..sejukkkkk....

    Gambar atas nih apam balik nama die..tapi kalo kat muar ade lagi satu jenis apam balik selain dari yang kering nih..ade lagi satu memang inti die kacang je..dan setakat nih memang aku tak pernah nampak lagi kat tempat lain..kalo yang sama bentuk yang apam nih tapi inti die jagung and cam basah-basah sikit tuh aku pernah jumpe la kat tempat lain...

    Cume satu jenis apam nih belum..aku pun tak suke sangat apam tuh..sebab tuh takde gambar die..cume pakcik ngan makcik aku kalo balik muar..sure diorang singgah kedai kuih beli apam tuh..bentuk apam tuh macam kuih dorayaki..korang pernah nampak tak?


    Akhirnya...hidangan yang sungguh enak di pagi ahad..sangat suke berada di hujung minggu..sebab makanan sentiasa ada..hahahaha...

    Thank you so much bonda atas hidangan yang sentiasa enak..


    Alamak..tak de gambar bonda terbaru la..nih je yang latest..hehehe

    0 comments: